tiistai 24. lokakuuta 2017

TILANNE ON ERITTÄIN SOS

Huomasinpa sitten vasta nyt että Photobucket on muuttunut maksulliseksi ja sen myötä kaikki PB:lle ladatut kuvat ovat hävinneet johonkin bittiavaruuteen enkä saa niitä millään takaisin. Eka aattelin että poistan vaan ne postaukset joista kuvat hävinneet mutta laitoinpa sitten ihan kaikki postaukset roskakoriin. Vähän harmittaa kun joukossa oli ihan hyviäkin tekstejä ja kuvia monen vuoden ajalta mutta no can do. Ehkä tää on niiku fresh start mun blogille.

Anteeksi siis blogini hiljaisuus. Koulu on vienyt kaikki vähäisetkin voimat ja energiat ja ajan ja luonnonvalon aika on vähentynyt eikä mulla siis oo mitään studiovaloja tms. En tiiä sit onko mulla joku kaamosmasennus kun ei oo virtaa eikä innostusta tehdä mitään eikä mikään ennen-niin-kiva juttu kiinnosta

Asustelen nykyään siis Lahdessa ja ihan lähiviikkoina olis tulossa asunnonesittelyä mun pienestä 24 neliön yksiöstä! Oon myös tehnyt muutamia hankintoja näillä mun pienillä opiskelijabudjetin rahoilla, niistäkin tulossa settiä myöhemmin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti