lauantai 19. lokakuuta 2019

JUTTUI

Tässä tulis sitte vähän tän hetkisiä suosikkeja!

DSC_0020
Uskalla olla onnellinen -kirja! Tämä opus on täynnä inspiroivia ja onnellisuuteen tähtääviä tehtäviä, jotka tulee itse täyttää kirjaan. En oo vielä pitkälle päässyt, mutta vaikuttaa oikein lupaavalta.

DSC_0003
Macin FIX+! Koska multa loppui samaan aikaan sekä primer että setting spray, niin minäpä yhdistin nämä kaksi ja ostin Kicksistä Macin Fix+-tuotteen. On pelittänyt ihan hyvin, ostan ehkä uudestaankin kun pääsee loppumaan.

DSC_0018
Lumenen meikkivoide ja peitevoide! Mun luottomeikkivoiteen (Goshin X-Ceptional Wear) valmistus on mitä luultavimmin lopetettu, joten oli marssittava Kicksiin ja pyydettävä myymälän vaaleinta meikkivoidetta. Mulle tarjottiin Lumenen CC-voidetta, jonka sitten otin kokeiluun. Inasen verran voisi olla vieläkin vaaleampi sävy mulle, mutta tällä mennään. Peitevoide ei concealer on mulle uusi tuttavuus, kun en ole aiemmin moista tuotetta arkimeikissäni käyttänyt, mutta ihan toimiva kaveri tuo on. Tämäkin on vaaleimmassa mahdollisessa sävyssä.

DSC_0022
Mavalan kynsilakka sävyssä Reykjavik! Olen opiskelija opiskelijabudjetilla, mutta oon päättänyt sallia itselleni yhden (1) heräteostoksen kuukaudessa, ja lokakuun ostos oli tämä Mavalan ihanan vaaleanpunaliila kynsilakka. Mavalan lakoissa on mun mielestä ihan hyvä hinta-laatu-suhde, ja vaikka pullo on pieni, ei nämä mun mielestä edes kuivahda kovinkaan nopeasti.

DSC_0026
Jeffree Starin huulipuna sävyssä Cherry Wet! Tämä on jo melko vanha hankinta, mutta koska Jeffree Starin huulipunat nyt vaan on ihan parhaita. :D Tää on mun ehdoton lemppari atm!

Mun opiskelukuviot on nyt vähän muuttuneet viime aikoina, mut teen joskus myöhemmin elämänpäivitys-postausta, sitten kun asiat ovat vähän selkiytyneet.

Mutta hei hyvää syyslomaa niille kenellä se nyt alkaa, mulla ainakin! 

5 kommenttia:

  1. Lumenella on loistavia tuotteita, Blur on ehdottomasti oma meikkivoidesuosikkini tällä hetkellä - ja CC tulee hyvänä kakkosena :D

    VastaaPoista
  2. Minkälaisia tehtäviä kirjassa on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onnellisuuspäiväkirjaa, kirjeitä itselle ja sisäiselle lapselle, paljon kaikkea! :)

      Poista
  3. Meillä syysloma oli viikolla ja olin töissä isohkossa tapahtumassa. Tosin, pidän loman nyt tällä viikolla :)

    https://villananna.vaikuttajamedia.fi

    VastaaPoista
  4. Minä en ole mitään näistä käyttänyt. Tai no, Mavalan kynsilakkaa toki, mutta lakkaan kynsiä nykyään kovin harvoin.

    VastaaPoista